4 راهکار برای افزایش کارایی

همه ما در تلاشیم که پرافتخار ، تیز و خلاق باشیم. و هرکدام از ما این ظرفیت را داریم ، تا زمانی که عادات خود را حفظ کنیم و مطمئن باشیم می تونیم به اوج برسیم.
بنابراین اگر اخیراً کمی احساس کردین یا متوجه شدین که باید چیزی برای تغییر به شما کمک کند، سعی کنید این تنظیمات جزئی را در کارهای روزمره خودتان انجام دهید و به تغییرات مثبت که رخ میدهد توجه کنید. هرچه زودتر بتوانید شروع به کار کنید ، بهتر است.

تلفن و سایر حواس پرتی های خود را در حین کار از بین ببرید

با تحریکات بیرونی بسیار زیاد ، برنامه ریزی شده ایم تا باور کنیم که می توانیم چند وظیفه داشته باشیم. ما فکر می کنیم که بررسی تلفن و سپس بازگشت به کار به ما کمک می کند تا کارهایمان سریعتر انجام شود. این درست نیست. یک مطالعه در مایکروسافت نشان داد که کارمندان 15 دقیقه طول می کشد تا پس از یک بار چک کردن تلفن خود به کار خود برگردند. هر زمان که به تلفن خود و یا حواس پرتی های دیگر توجه می کنید ، فضای سفید زیادی را در روز از دست می دهید.
اگر می دانید که مقصر این کار هستید ، عادت کنید تلفن خود را در اتاق دیگر بگذارید ، آن را در ماشین خود بگذارید یا آن را در حالت هواپیما روشن کنید. و خود را نگه دارید. مغز شما نمی تواند به درستی فکر کند ، تمرکز کند تا زمانی که آن حواس پرتی بالقوه در نزدیکی شما باشد و شما را وسوسه  کند.

از آنچه به بدن خود تزریق می کنید آگاه باشید

شما تحت تأثیر آنچه می خورید و می نوشید ، هستید. آن همبرگر چرب در نیمه شب ممکن است در حال حاضر طعم شگفت انگیزی داشته باشد ، اما مطمئناً بر توانایی شما برای انجام کار  در روز بعد تأثیر می گذارد. Harvard Health خاطرنشان كرد: مغز به بهترین وجه روی غذاهای سرشار از آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها و مواد معدنی عمل می كند. اما وقتی که غذاهای "غیر اعلا" مصرف می شوند ، بدرستی کار نمی کند.
فراتر از آنچه می خورید ، اطمینان حاصل کنید که زیاد غذا نخورید.  بنیانگذار واحد عملکرد Selkrig ، توصیه می کند که آرام خوردن  بهترین راه برای آگاهی بیشتر از میزان مصرف شماست. وی گفت: "20 دقیقه طول می کشد تا یک سیگنال به مغز ارسال شود که سیر شده اید."

هر هفته و روز را طبق اولویت ها برنامه ریزی کنید

تونی رابینز توصیه می کند شب قبل از هر روز یک برنامه مبتنی بر اولویت را ایجاد کنید و در واقع برنامه را در یک تقویم یا دستور کار خود ایجاد کنید. به این ترتیب ، همه چیز - از خریدها و  کلاس های تمرین عصرانه خود ، محفوظ است.

اکنون ، اگر این مسئله را با از بین بردن حواس پرتی ها جفت کنید ، قطعاً شاهد افزایش بهره وری خود خواهید بود.

قلب خود را یک بار در روز پمپاژ کنید

این بدان معنا نیست که شما باید یک ورزشکار در سطح جهانی باشید یا یک ورزش فشرده را انجام دهید ، بلکه باید پمپاژ قلب خود را انجام دهید. در حقیقت ، کسانی که در طول روزهای کاری خود وقت خود را برای کار کردن فرا می گیرند ، متوجه پیشرفت 72 درصدی در مدیریت زمان و بهره وری شدند.
فکر نمی کنید وقت دارید؟ زمان گذاشتن. 30 دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید. به جای رانندگی ، پیاده روی کنید. هنگامی که این یک عادت شد ، تعجب می کنید که چگونه هر روز این کار را انجام داده اید. تفاوت عملکرد در آن کاملاً واضح است.