نرم افزار CRM پیوند

بهره وری تیم فروش خود را با کامل ترین سیستم مدیریت فروش افزایش دهید!

نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی بلند مدت در زمینه ارتباطات، بازاریابی، فروش و ارائه خدمات به مشتریان است. به علاوه این سیستم دائما خود را با شرایط موجود و تقاضاهای مشتریان سازگار می کند. CRM در تمامی سطوح خارجی عملیات سازمان دخالت می کند.

سامانه CRM فعال روی اتوماسیون پیوند با توجه به استانداردهای موجود طراحی و پیاده سازی گردیده است و می تواند به سادگی  ارتباط بین سازمان و مشتریان را با توجه به شرایط مختلف حفظ کند.

سامانه CRM یکی زیر سیستم های اتوماسیون اداری پیوند می باشد و همراه با اتوماسیون اداری پیوند ارائه می شود.

امکانات نرم افزار CRM اتوماسیون اداری پیوند

نرم افزار CRM پیوند

تصویری کلی از بخش های سامانه CRM پیوند

ثبت اطلاعات پایه کاربران

این بخش می تواند شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، کدملی، آدرس، شماره های تماس ، نمونه امضای کاربر سیستم باشد

ثبت کاربر در سامانه crm
فرم اطلاعات مشتریان در نرم افزار crm

ثبت اطلاعات مشتریان

در این فرم از سامانه crm، کاربران می توانند اطلاعات مشتریان را از همان ابتدا، ثبت نمایند این اطلاعات می تواند شامل: عنوان، نام نماینده، وب سایت، وب سایت، آدرس، شماره تماس و … باشد

ثبت فرصت فروش

فرصت فروش به معنای امکان پرزنت هر محصول در ازای هر مشتری می باشد.

به عنوان مثال کارشناس بازرگانی x برای مشتری y چندین خدمت و محصول متفاوت را معرفی نموده است.

در این گزارش، لیست محصولات خدمات، مبلغ توافق شده ، میزان تخفیف اعمال شده بر روی هر خرید و میزان پیشرفت کار در هر خرید مشخص می باشد.

نکته قابل ملاحظه  این است که ما میتوانیم مسیر صفر تا صد هر فرآیند فروش را طبق تشخیص واحد بازرگانی با درصد و وزن به بخش های مختلف تقسیم نماییم.به عنوان مثال : ثبت اطلاعات مشتری، معرفی محصولات، پیشنهاد قیمت اولیه، مذاکرات قرارداد، نیازسنجی قیمت گذاری مجدد، مذاکرات قیمت، عقد قرارداد

فرصت های فروش در سیستم crm
بخش مالی سامانه crm

بخش مالی

پس از تایید واحد بازرگانی ، پیرو توافق صورت گرفته با مشتری، می توان فازهای پرداخت را تعیین و به کارشناس مالی ارجاع داد.

در این قسمت واحد مالی می تواند صورت وضعیت های فعلی و آینده خود را رصد و مدیریت نماید.

پس از تایید مالی که شامل واریز نقدی، دریافت چک، پرداخت اعتباری  و ….. می باشد کار به واحد بعد ارجاع می گردد.
فرایند ارجاع در این مرحله در هر سازمان متفاوت می باشد.

در برخی سازمان ها، محصول باید از انبار دریافت، بارگیری، ارسال  تحویل گردد.
فرایندهای انبار تماما مطابق با نیاز مشتری قابل پیاده سازی می باشد .
در برخی سازمان ها، فروش صرت گرفته شامل خدمات می باشد که میتوان خدمات درخواستی را متناسب با سازمان طراحی نمود.

گزارشات و ارزیابی عملکرد تیم بازرگانی

 به طور قطع یکی از اهداف سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت تیم بازرگانی است. ارزیابی عملکرد هر نیرو بر اساس حجم پیگیری ها، وزن امور انجام شده، مبلغ فروش نهایی و …. قابل سنجش می باشد. برخی از گزارشات سیستم در تصویر زیر قابل مشاهده است.

در این گزارشات می توان چند فیلتر را به صورت همزمان اجرا و گزارش دریافت کرد.

گزارشات سامانه crm
گزارشات تجمیعی در سامانه crm

در این سیستم می توان گزارشات تجمیعی فروش در ازای هر کارشناس، هر مشتری و یا بازه های زمانی را نیز دریافت نمود

 

با سامانه CRM پیوند، ارتباط بین مشتری و سازمان را حفظ کنید

نرم افزار CRM به سازمان شما کمک می‌کند تا ارتباط خود با مشتریان را تقویت کنید و با ارائه تصویری کامل از تعاملات و پیگیری ها، باعث ایجاد یکپارچگی بین شما و مشتریان می‌شود.

بیشتر بخوانید: نرم افزار CRM چیست

قیمت نرم افزار crm پیوند براساس تعداد کاربر محاسبه می شود. اما اگر در هنگام خرید crm نیاز به سفارشی سازی براساس نیاز مشتری باشد، قیمت محاسبه و اعلام می شود.

در صورت اطلاع از قیمت ها با ما در تماس باشید.

  • خدمات بهتر به مشتریان
  • افزایش فروش
  • بهره وری بیشتر
  • ایجاد انسجام و هماهنگی بین بخش‌های مختلف سازمان
  • تحلیل داده های ثبت شده 

ابزارهای CRM می‌توانند به پیگیری مشتریان در یک کسب‌وکار کمک کنند. با استفاده از ابزار های CRM می توان اطلاعات حساب و تماس را از طریق منابع داده تکمیل کنند تا همه اطلاعات کامل و به روز باشد.

کسب و کار ها در هر اندازه، می توانند از نرم افزار CRM به طور موثر استفاده کنند. سازمان ها و شرکت هایی که تعاملات با مشتری نیازمند پیگیری از طریق تیم های مختلف سازمان به صورت یکپارچه هستند: مانند هتل ها- بانک -بیمه- خدمات مالی- بازایابی و …. نیاز به نرم افزار crm دارند.

crm به کسب و کار هایی که رضایت مشتری نقش مهمی در موفقیت ان دارد کمک می کند .

 قبل از خرید نرم افزار CRM، لازم است به میزان بودجه، و مزایای استفاده از نرم افزار در بلند مدت, خدمات پشتیبانی و دموی نرم افزار توجه ویژه داشته باشید.

نرم افزار مدیریت مشتریان پیوند (crm) تمام نیاز های یک سازمان برای مدیریت فرایند فروش تامین می کند . این نرم افزار قابلیت شخصی سازی با نیاز شما و ارتباط با سایر نرم افزارهای دیگه را دارد.

کد نویسی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پیوند کاملا اختصاصی بوده و امکان سفارشی سازی این نرم افزار با نیاز های مشتری را دارد .

اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تقی بروجردی
تقی بروجردی
2 سال قبل

سلام
روی سامانه crm شما چه گزارشاتی میشه گرفت؟ آیا فروش های بالقوه هم قابل گزارش گیری است؟ پیگیری های معوق شده چطور؟

رویا غفارمنش
رویا غفارمنش
2 سال قبل

امکان ثبت یاداوری و آلارم گذاشتن برای کارها وجود داره؟

منیره حصاری
منیره حصاری
2 سال قبل

سلام، وقت بخیر
در نرم افزار crm شما آیا قسمتی به انبار قطعات هم اختصاص داده شده ؟!

منیره حصاری
منیره حصاری
2 سال قبل

سلام
سپاس از پاسخگویی شما
آیا با این نرم افزار crm ، خدمات پس از فروش و پشتیبانی رو هم میشه مدیریت کرد ؟!

8
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx