چگونه فناوری اتوماسیون اداری زمان بیشتری را برای خدمات شخصی ایجاد می کند

چگونه فناوری اتوماسیون اداری زمان بیشتری را برای خدمات شخصی ایجاد می کند

وقتی سازمانها گردش کار دیجیتالی را اجرا می کنند ، یکی از نتایج این است که کارکنان آنها می توانند خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند. ممکن است حس نشود ، اما استفاده از فناوری اتوماسیون اداری در واقع کیفیت تعامل انسان را بهبود می بخشد.

به جای اینکه مشتری را در جستجوی اطلاعات نگه دارید ، کارمندان می توانند فاکتور را در عرض چند ثانیه جستجو کرده یا اطلاعات مورد نیاز خود را برای تأیید سفارش به سرعت دریافت کنند. بهبود سرعت پاسخگویی ، ناامیدی را از طرف همه کاهش می دهد. سپس گفتگوی بین کارمند و مشتری بر حل مسئله متمرکز است. کارکنان می توانند زمان بیشتری را با مشتریانی بگذرانند که مسائل پیچیده ای دارند و به طور فعال پیگیری می کنند.

ارائه خدمات بهتر با اتوماسیون اداری

اگر کارکنان شما در برابر تغییر مقاوم باشند چه؟

کارکنان عادت دارند کارها را به روشی خاص انجام دهند و اخباری مبنی بر اینکه از فناوری ناآشنایی استفاده می کنند ممکن است اعتراضی را به همراه داشته باشد. این مقاومت در برابر تغییر از کجا نشأت می گیرد؟ ترس از ناشناخته ها یا از دست دادن کنترل و بی میلی برای امتحان کردن چیزهای جدید ، معمولاً بخشی از این مشکل هستند. برخی از کارکنان شما ممکن است فکر کنند که دیجیتالی کردن فرآیندهای کاغذی امنیت شغلی آنها را تهدید می کند. به آنها اطمینان دهید که اتوماسیون اداری بهره وری آنها را افزایش می دهد ، به آنها کمک می کند تا کار خود را در اولویت قرار دهند و به آنها این امکان را می دهد که کارهای ارزشمندی را بجای زدن کاغذ انجام دهند.

با اتوماسیون که به شما کمک می کند تا مشتریان خود را از محصول یا خدمات خود بیشترین بهره را ببرید و تجربه پشتیبانی آنها را بهبود بخشید ، همچنین می توانید میزان حفظ مشتری را افزایش دهید. سطح رضایت بیشتر آنها به شما امتیاز قابل توجهی می دهد که شما را از رقبا متمایز می کند.

چرا مقاومت ها در برابر اتوماسیون اداری زیاد است؟

 

چگونه فناوری اتوماسیون اداری زمان بیشتری را برای خدمات شخصی ایجاد می کند

پاسخ سریعتر به سوالات مشتریان

با یک پایگاه داده قابل جستجو از اطلاعات مشتری ، کارکنان رو به مشتری به سرعت اطلاعاتی را در مورد ، به عنوان مثال ، یک محصول ، خدمات ، بیمه نامه یا سند مالیاتی دریافت می کنند. نیازی نیست مشتری را به حالت تعلیق در بیاورید یا تلفن را قطع کنید تا در مورد پاسخ او تحقیق کنید تا بعداً با او تماس بگیرید. یک راه حل اتوماسیون اداری این اطلاعات را در قسمت اصلی و مرکزی برای شخصی که به تماس پاسخ می دهد قرار می دهد.

به اشتراک گذاری اسناد سریعتر و آسان تر

بدون اتوماسیون اداری ، هنگامی که مشتری سندی را درخواست می کند ، یک کپی تهیه می شود و از طریق ایمیل ، فکس یا نامه برای او ارسال می شود. کپی سند ممکن است توسط مشتری بدون رضایت کسب و کار تهیه شود و یک نسخه از آن به تجارت بازگردانده شود. تصور کنید که همه اینها را به صورت الکترونیکی مدیریت کنید و با استفاده از پیوند در ایمیل ، یک سند را با مشتری به اشتراک بگذارید. به اشتراک گذاری اسناد الکترونیکی از طریق یک سیستم مدیریت اسناد ، سرعت پاسخ را افزایش می دهد و مسئولیت ناشی از به اشتراک گذاری نامناسب اطلاعات را کاهش می دهد.

برنامه ریزی ساده کارها

استعلام خدمات مشتری اغلب کاری را آغاز می کند که توسط بخش دیگری تکمیل می شود. اتوماسیون اداری به سازماندهی وظایفی با گردش کار کمک می کند که اسناد را به صف کار شخص مناسب هدایت می کند. به عنوان یک سند و وظیفه مربوطه در یک سازمان حرکت می کند ، نماینده خدمات مشتری پیشرفت کارهایی را که برای حل مشکل آنها انجام شده است مشاهده می کند و در عرض چند دقیقه و بدون اینکه منتظر بمانیم تا کسی از بخش دیگر به آنها مراجعه کند ، به روز رسانی می کند. این باعث صرفه جویی در وقت برای همه می شود.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.Required fields are marked *

Call Now Button