3/5 - (2 امتیاز)
بسیاری از مجموعه ها شامل چند زیر مجموعه می باشد یا یک هلدینگ که شامل چند سازمان مستقل است و نیاز دارند که با یکدیگر گردش و پیکیری مکاتبات اداری داشته باشند. این سازمان ها نیاز به که قابلیت چند سازمانی در اتوماسیون اداری دارند.
سازمان ها می توانند با فعال سازی قابلیت چند سازمانی در نرم افزار اتوماسیون اداری پیوند , چارت های سازمانی و دبیرخانه های مستقل از یکدیگر را تعریف نمایند.
قابلیتهای زیرسیستم چندسازمانی پیوند
- امکان تعریف نامحدود چارت سازمانی
- امکان تعریف سطوح دسترسی مستقل برای هر سازمان
- امکان تعریف دبیرخانه های مستقل در ازای هر سازمان
- امکان تعریف چند دبیرخانه برای یک سازمان
- امکان تعریف الگوهای چاپ (شامل سربرگ های سازمانی، الگوریتم جایگذاری متون در صفحه و ...)
- امکان ارجاعات بین دبیرخانه ای و بین سازمانی
- امکان گزارش گیری از ارجاعات بین سازمانی
- امکان مدیریت نوع مکاتبات و ارجاعات بین سازمانی
- امکان تعریف ادمین در هر سازمان
- امکان تعریف یک ادمین برای کلیه سازمان ها
- امکان مدیریت همزمان چند جایگاه سازمانی از طریق یک پنل کاربری
دموی چندسازمانی
این زیرسیستم همراه با اتوماسیون اداری ارائه می شود .برای درخواست دمو فرم زیر را پر کنید .