توسعه سامانه های رایانه ای سماتوس

نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) اتوماسیون پیوند

نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی بلند مدت در زمینه ارتباطات، بازاریابی، فروش و ارائه خدمات به مشتریان است. به علاوه این سیستم دائما خود را با شرایط موجود و تقاضاهای مشتریان سازگار می کند. CRM در تمامی سطوح خارجی عملیات سازمان دخالت می کند.

سامانه CRM فعال روی اتوماسیون پیوند با توجه به استانداردهای موجود طراحی و پیاده سازی گردیده است و می تواند به سادگی  ارتباط بین سازمان و مشتریان را با توجه به شرایط مختلف حفظ کند.

امکانات نرم افزار CRM اتوماسیون اداری پیوند

نرم افزار CRM پیوند

با سامانه CRM پیوند، ارتباط بین مشتری و سازمان را حفظ کنید

تصویری کلی از بخش های سامانه CRM پیوند

ثبت اطلاعات پایه کاربران

این بخش می تواند شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، کدملی، آدرس، شماره های تماس ، نمونه امضای کاربر سیستم باشد

ثبت کاربر در سامانه crm

ثبت اطلاعات مشتریان

در این فرم از سامانه crm، کاربران می توانند اطلاعات مشتریان را از همان ابتدا، ثبت نمایند این اطلاعات می تواند شامل: عنوان، نام نماینده، وب سایت، وب سایت، آدرس، شماره تماس و … باشد

ثبت فرصت فروش

فرصت فروش به معنای امکان پرزنت هر محصول در ازای هر مشتری می باشد.

به عنوان مثال کارشناس بازرگانی x برای مشتری y چندین خدمت و محصول متفاوت را معرفی نموده است.

در این گزارش، لیست محصولات خدمات، مبلغ توافق شده ، میزان تخفیف اعمال شده بر روی هر خرید و میزان پیشرفت کار در هر خرید مشخص می باشد.

نکته قابل ملاحظه  این است که ما میتوانیم مسیر صفر تا صد هر فرآیند فروش را طبق تشخیص واحد بازرگانی با درصد و وزن به بخش های مختلف تقسیم نماییم.به عنوان مثال : ثبت اطلاعات مشتری، معرفی محصولات، پیشنهاد قیمت اولیه، مذاکرات قرارداد، نیازسنجی قیمت گذاری مجدد، مذاکرات قیمت، عقد قرارداد

فرصت های فروش در سیستم crm
بخش مالی سامانه crm

بخش مالی

پس از تایید واحد بازرگانی ، پیرو توافق صورت گرفته با مشتری، می توان فازهای پرداخت را تعیین و به کارشناس مالی ارجاع داد.

در این قسمت واحد مالی می تواند صورت وضعیت های فعلی و آینده خود را رصد و مدیریت نماید.

پس از تایید مالی که شامل واریز نقدی، دریافت چک، پرداخت اعتباری  و ….. می باشد کار به واحد بعد ارجاع می گردد.
فرایند ارجاع در این مرحله در هر سازمان متفاوت می باشد.

در برخی سازمان ها، محصول باید از انبار دریافت، بارگیری، ارسال  تحویل گردد.
فرایندهای انبار تماما مطابق با نیاز مشتری قابل پیاده سازی می باشد .
در برخی سازمان ها، فروش صرت گرفته شامل خدمات می باشد که میتوان خدمات درخواستی را متناسب با سازمان طراحی نمود.

گزارشات و ارزیابی عملکرد تیم بازرگانی

 به طور قطع یکی از اهداف سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت تیم بازرگانی است. ارزیابی عملکرد هر نیرو بر اساس حجم پیگیری ها، وزن امور انجام شده، مبلغ فروش نهایی و …. قابل سنجش می باشد. برخی از گزارشات سیستم در تصویر زیر قابل مشاهده است.

در این گزارشات می توان چند فیلتر را به صورت همزمان اجرا و گزارش دریافت کرد.

گزارشات سامانه crm
گزارشات تجمیعی در سامانه crm

در این سیستم می توان گزارشات تجمیعی فروش در ازای هر کارشناس، هر مشتری و یا بازه های زمانی را نیز دریافت نمود

 

قیمت لایسنس crm پیوند براساس تعداد کاربر محاسبه می شود. اما اگر نیاز به سفارشی سازی براساس نیاز مشتری باشد، قیمت محاسبه و اعلام می شود.

در صورت اطلاع از قیمت ها با ما در تماس باشید.

8 دیدگاه
تقی بروجردی

سلام
روی سامانه crm شما چه گزارشاتی میشه گرفت؟ آیا فروش های بالقوه هم قابل گزارش گیری است؟ پیگیری های معوق شده چطور؟

مدیر سایت

سلام ، گزارشات crm را می توان متناسب با درخواست مشتری سفارشی سازی کرد و یا توسعه داد. لیست برخی از گزارشات به شرح زیر می باشد :
۱- گزارش تجمیعی مبلغ فروش
۲- گزارش تجمیعی فروش های در جریان
۳- گزارش پیگیری های در جریان
۴- گزارش کارکرد هر کارشناس
۵- گزارش فروش هر کارشناس
۶- حجم پیگیری های هر کارشناس یا تیم
۷- حجم فروش های ناموفق هر کارشناس یا تیم
۸- درصد پیشرفت مسیر فروش در ازای هر مشتری
۹- امکان گزارش گیری مشتریان بر مبنای نوع محصول
۱۰- امکان گزارش گیری مشتریان بر اساس پراکندگی جغرافیا
۱۱- امکان گزارش گیری مشتریان بر اساس قرارگیری در مسیر فروش (آیا کاتالوگ و بروشور دریافت کرده اند؟ آیا قیمت اعلام شده است؟ ایا محصول یا خدمت پرزنت شده است؟ آیا مذاکره قیمت انجام شده است؟ آیا بر روی قیمت توافق شده است؟ آیا مذاکرات قرارداد انجام شده است؟ آیا قرارداد ارسال شده است؟ آیا قرارداد امضا و ابلاغ شده است؟ )
و ….

در صورت نیاز و آشنایی بیشتر با امکانات و قابلیت های نرم افزار crm پیوند با ما تماس بگیرید یا از طریق لینک https://samatoos.ir/demo-request درخواست دمو دهید.

رویا غفارمنش

امکان ثبت یاداوری و آلارم گذاشتن برای کارها وجود داره؟

مدیر سایت

سلام، بله در نرم افزار crm پیوند امکان ثبت یادآوری کارها وجود دارد

منیره حصاری

سلام، وقت بخیر
در نرم افزار crm شما آیا قسمتی به انبار قطعات هم اختصاص داده شده ؟!

مدیر سایت

بله، شما پس از تایید پیش فاکتور توسط مشتری، در صورت تایید واحد مالی، میتوانید سفارش قطعی شده را به واحد انبار جهت بسته بندی و بارگیری ارسال فرمایید.
ضمنا فرآیندهای مذکور قابل سفارشی سازی و تغییر متناسب با نیاز سازمان شما می باشد.

منیره حصاری

سلام
سپاس از پاسخگویی شما
آیا با این نرم افزار crm ، خدمات پس از فروش و پشتیبانی رو هم میشه مدیریت کرد ؟!

مدیر سایت

سلام، خواهش می کنم. بله تمام این موارد قابل مدیریت می باشند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.Required fields are marked *

Call Now Button