ابزارهای CRM میتوانند به پیگیری مشتریان در یک کسبوکار کمک کنند. با استفاده از ابزار های CRM می توان اطلاعات حساب و تماس را از طریق منابع داده تکمیل کنند تا همه اطلاعات کامل و به روز باشد.
کسب و کار ها در هر اندازه، می توانند از نرم افزار CRM به طور موثر استفاده کنند. سازمان ها و شرکت هایی که تعاملات با مشتری نیازمند پیگیری از طریق تیم های مختلف سازمان به صورت یکپارچه هستند: مانند هتل ها- بانک -بیمه- خدمات مالی- بازایابی و …. نیاز به نرم افزار crm دارند.
crm به کسب و کار هایی که رضایت مشتری نقش مهمی در موفقیت ان دارد کمک می کند .
سلام
روی سامانه crm شما چه گزارشاتی میشه گرفت؟ آیا فروش های بالقوه هم قابل گزارش گیری است؟ پیگیری های معوق شده چطور؟
سلام ، گزارشات crm را می توان متناسب با درخواست مشتری سفارشی سازی کرد و یا توسعه داد. لیست برخی از گزارشات به شرح زیر می باشد :
۱- گزارش تجمیعی مبلغ فروش
۲- گزارش تجمیعی فروش های در جریان
۳- گزارش پیگیری های در جریان
۴- گزارش کارکرد هر کارشناس
۵- گزارش فروش هر کارشناس
۶- حجم پیگیری های هر کارشناس یا تیم
۷- حجم فروش های ناموفق هر کارشناس یا تیم
۸- درصد پیشرفت مسیر فروش در ازای هر مشتری
۹- امکان گزارش گیری مشتریان بر مبنای نوع محصول
۱۰- امکان گزارش گیری مشتریان بر اساس پراکندگی جغرافیا
۱۱- امکان گزارش گیری مشتریان بر اساس قرارگیری در مسیر فروش (آیا کاتالوگ و بروشور دریافت کرده اند؟ آیا قیمت اعلام شده است؟ ایا محصول یا خدمت پرزنت شده است؟ آیا مذاکره قیمت انجام شده است؟ آیا بر روی قیمت توافق شده است؟ آیا مذاکرات قرارداد انجام شده است؟ آیا قرارداد ارسال شده است؟ آیا قرارداد امضا و ابلاغ شده است؟ )
و ….
در صورت نیاز و آشنایی بیشتر با امکانات و قابلیت های نرم افزار crm پیوند با ما تماس بگیرید یا از طریق لینک https://samatoos.ir/demo-request درخواست دمو دهید.
امکان ثبت یاداوری و آلارم گذاشتن برای کارها وجود داره؟
سلام، بله در نرم افزار crm پیوند امکان ثبت یادآوری کارها وجود دارد
سلام، وقت بخیر
در نرم افزار crm شما آیا قسمتی به انبار قطعات هم اختصاص داده شده ؟!
بله، شما پس از تایید پیش فاکتور توسط مشتری، در صورت تایید واحد مالی، میتوانید سفارش قطعی شده را به واحد انبار جهت بسته بندی و بارگیری ارسال فرمایید.
ضمنا فرآیندهای مذکور قابل سفارشی سازی و تغییر متناسب با نیاز سازمان شما می باشد.
سلام
سپاس از پاسخگویی شما
آیا با این نرم افزار crm ، خدمات پس از فروش و پشتیبانی رو هم میشه مدیریت کرد ؟!
سلام، خواهش می کنم. بله تمام این موارد قابل مدیریت می باشند.