یکی از مسائلی که امروزه در سازمان ها اهمیت بسیاری دارد، موضوع مشتریان و پشتیبانی از محصولات و خدماتی است که سازمان ارائه داده است. یک سیستم تیکتینگ با کیفیت مانند نرم افزار CRM در بسیاری از موارد از کیفیت خود محصول ارائه شده مهم تر است. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، روش های قدیمی پشتیبانی، کارایی گذشته را ندارد و برای استفاده از آن وقت و هزینه بسیاری باید صرف کرد. برای تسریع این امر و مدیریت درخواست مشتریان می توان از سامانه تحت وب پاسخگویی و پشتیبانی مشتریان پیوند استفاده کنید.
مجید سهرابی
سلام
آیا امکان بررسی و مدیریت میزان رضایت مشتریان از پشتیبان و تعداد تیکت پاسخ داده شده هر پشتیبان در بازه های زمانی خاص وجود دارد؟
مدیر سایت
سلام،
در نرم افزار تیکتینگ امکان گزارشگیری از تمام مواردی که بیان نمودید وجود داره. در صورت نیاز سفارشی سازی گزارشات براساس نیاز شما امکانپذیر هست.