توسعه سامانه های رایانه ای سماتوس

سیستم تیکتینگ پیوند

یکی از مسائلی که امروزه در سازمان ها اهمیت بسیاری دارد، موضوع مشتریان و پشتیبانی از محصولات و خدماتی است که سازمان ارائه داده است. یک سیستم تیکتینگ با کیفیت مانند نرم افزار CRM در بسیاری از موارد از کیفیت خود محصول ارائه شده مهم تر است. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، روش های قدیمی پشتیبانی، کارایی گذشته را ندارد و برای استفاده از آن وقت و هزینه بسیاری باید صرف کرد. برای تسریع این امر و مدیریت درخواست مشتریان می توان از سامانه تحت وب پاسخگویی و پشتیبانی مشتریان پیوند استفاده کنید.

سیستم تیکتینگ پیوند

سامانه تیکتینگ یک سیستم رسیدگی به درخواست های مشتریان است. این سیستم درخواست مشتریان که از طریق فرم های پشتیبانی ارسال می گردد را جمع آوری کرده و در بانک اطلاعاتی ذخیره می کند، سپس در اختیار کارشناسان سازمان قرار می دهد تا کارشناسی که بیشترین اطلاعات را در خصوص این موضوع و برنامه درخواست مشتریان دارد ، پاسخگوی مشتری باشد.

امکانات سیستم تیکتینگ پیوند

سیستم تیکتینگ

مدیریت درخواست مشتریان، با سیستم تیکتینگ پیوند

2 دیدگاه
مجید سهرابی

سلام
آیا امکان بررسی و مدیریت میزان رضایت مشتریان از پشتیبان و تعداد تیکت پاسخ داده شده هر پشتیبان در بازه های زمانی خاص وجود دارد؟

مدیر سایت

سلام،
در نرم افزار تیکتینگ امکان گزارشگیری از تمام مواردی که بیان نمودید وجود داره. در صورت نیاز سفارشی سازی گزارشات براساس نیاز شما امکانپذیر هست.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.Required fields are marked *

Call Now Button