امروزه یکی از دغدغه های سازمان ها، رهایی از جزیره ای بودن سیستم ها است. برای حل این مشکل راهکاری وجود دارد و آن استفاده از زیر ساخت bpms در سازمان است. با استفاده از زیر ساخت bpms می توان انواع فرآیندهای سازمانی شامل فرآیندهای پرسنلی (مرخصی، ماموریت، اضافه کارو ….)، کارگزینی و منابع انسانی (استخدام، درخواست نیرو، درخواست مساعده، درخواست وام، ارزشیابی عملکرد و ….)، اداری (درخواست کالا، خدمات، خرید و ….) تخصصی ( مدیریت پروژه، مدیریت ارتباط با مشتری، پشتیبانی، خدمات نصب و راه اندازی و ….) را پیاده سازی کرد.
اما چالشی که در این مسیر وجود دارد غیرشفاف بودن مسیرهای فرایند سازمانی و نیازمندی های اصلی سازمانهاست. معمولا فرآیندها در سازمان دارای گردش های غیر ضروری هستند یا برخی گردش ها و گزارشات به درستی شناسایی نشده و یا نادیده گرفته می شوند.
حامد محجوب
لطف میکنید مشتریانی که توی این حوزه از خدمات شما استفاده کردند رو معرفی کنید یا لینک قسمتی که بتونم به این لیست دسترسی داشته باشم رو بذارید
مدیر سایت
برخی از مشتریان که از نرم افزار های ما استفاده کردن در این لینک وجود دارن https://samatoos.ir/customers/
اما برخی سازمان هایی که روند مشاوره، تحلیل و پیاده سازی فرایندها برای آنها اتفاق افتاده در انتهای همین صفحه اضافه شده و قابل مشاهده هستن.