درخواست کالا و خدمات از طرف کارکنان یک سازمان و نیاز به کنترل کالاهای موجود در یک مجموعه از نیازهای اساسی یک سازمان می باشد. نرم افزار انبار و درخواست کالا اتوماسیون پیوند، با توجه به استانداردهای دلخواه هر سازمان قابل بازطراحی و منعطف می باشد. نیازهایی شامل درخواست یک کالا از روی یک انبار تا تحویل و یا خرید یک کالا همگی در برنامه انبارداری اتوماسیون پیوند قابل پیاده سازی است
امکانات نرم افزار انبار اتوماسیون اداری پیوند
امکان ارتباط با سیستم انبارداری به وسیله وب سرویس
امکان فعالیت مستقل بدون نیاز به سیستم انبارداری مجزا
قابلیت ثبت کالا و خدمات با تفکیک کامل اطلاعات پایه
امکان معین کردن فرایند دلخواه به جهت کنترل فرایند خرید یا تحویل
امکان صدور کد امول
امکان صدور بارکد و خواندن بارکد
امکان تعریف نوع دسترسی افراد به کالاهای درخواستی برحسب نوع درخواست
امکان وارد کردن داده های مربوط به کالاها به صورت دسته ای
امکان تعریف انواع انبار
امکان صدور رسید انبار و رسید تحویل کالا
امکان گزارش گیری از تمام اطلاعات مربوط به کالاها و خدمات و عملیات های انجام شده مربوط به این حوزه
مدیریت موجودی انبار و کنترل داراییهای تعدادی و ریالی