درخواست کالا و خدمات از طرف کارکنان یک سازمان و نیاز به کنترل کالاهای موجود در یک مجموعه از نیازهای اساسی یک سازمان می باشد. نرم افزار انبار و درخواست کالا اتوماسیون پیوند، با توجه به استانداردهای دلخواه هر سازمان قابل بازطراحی و منعطف می باشد. نیازهایی شامل درخواست یک کالا از روی یک انبار تا تحویل و یا خرید یک کالا همگی در برنامه انبارداری اتوماسیون پیوند قابل پیاده سازی است
امکانات نرم افزار انبار اتوماسیون اداری پیوند
- امکان ارتباط با سیستم انبارداری به وسیله وب سرویس
- امکان فعالیت مستقل بدون نیاز به سیستم انبارداری مجزا
- قابلیت ثبت کالا و خدمات با تفکیک کامل اطلاعات پایه
- امکان معین کردن فرایند دلخواه به جهت کنترل فرایند خرید یا تحویل
- امکان صدور کد امول
- امکان صدور بارکد و خواندن بارکد
- امکان تعریف نوع دسترسی افراد به کالاهای درخواستی برحسب نوع درخواست
- امکان وارد کردن داده های مربوط به کالاها به صورت دسته ای
- امکان تعریف انواع انبار
- امکان صدور رسید انبار و رسید تحویل کالا
- امکان گزارش گیری از تمام اطلاعات مربوط به کالاها و خدمات و عملیات های انجام شده مربوط به این حوزه
مدیریت موجودی انبار و کنترل داراییهای تعدادی و ریالی
محصولات مرتبط با نرم افزار انبارداری تحت وب پیوند
معرفی نرم افزار انبار پیوند
نرم افزار انبارداری تحت وب پیوند برای نظارت و کنترل و اجراری کلیه فرایند ها ی مدیریت انبار استفاده می شود .نرم افزار مدیریت انبار فرایندهای انبارداری از جمله مدیریت جریان کالا، نگهداری، تأمین و عرضه را بهبود بخشد و کارآمدتر کند.
نرم افزار مدیریت انبار پیوند، جریان کالا را از سفارش تا ذخیره سازی و تحویل آن پیکیری میکند و همواره موجودی کالا را بروز نگه میدارد. همچنین نرم افزار مدیریت انبار پیوند، می تواند به خودکارسازی فرایندهایی مانند حمل و نقل و تدارکات نیز کمک کند.
نرم افزار مدیریت انبار می تواند نرم افزار مستقل یا بخشی از یک نرم افزار باشد که با سایر ماژول ها و نرم افزارها یکپارچه می شود . مانند حسابداری، مدیریت فرایند ها ، مدیریت موجودی، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و موارد دیگر که به عنوان یک سیستم مرکزی کار می کند.
نرم افزار انبارداری تحت وب پیوند، یک راهکار فرآیند محور در مدیریت موجودی کالا و انبار است. این سیستم فعالیتهای مربوط به انبارداری را برای کاربران سادهتر می کند و در عین حال ارتباط میان فرآیندهای مختلف را فراهم میکند.
اهمیت استفاده از نرم افزار انبار
با استفاده از سیستم انبار متوجه می شویم که همه مواد و کالاها در کجای انبار قرار دارند و در نهایت تاخیر سفارش، هزینه های پردازش و خطاهای سفارش را کاهش دهید و باعث صرفه جویی در زمان و بهبود عملکرد سایر بخش ها مانند تولید و فروش می شود.
سیستم مدیریت انبار می تواند به کسب و کارها کمک می کند تا سرعت انجام سفارش خود را افزایش دهید و همچنین می توان فروش های خود را پیکیری کنند. . در نهایت با بالا بردن کارایی، سهولت در گزارشگیری در هر بازهای و از هر نوع فیلدی، منجر به شفاف سازی در زمینه مالی نیز خواهند شد.
- امنیت زیاد
- کنترل تمام انبار ها
- یکپارچگی با سایر سیستمهای مالی، اداری و…