پشتیبانی نرم افزار اتوماسیون اداری پیوند

4/5 - (1 امتیاز)

طبقه بندی مشکلات

روش ارسال اشکالات و معایب احتمالی از سوی کارفرما

معرفی نماینده کارفرما به صورت مکتوب به مجری جهت ارسال کلیه اشکالات و معایب احتمالی

ارسال اشکالات عادی

ارسال کلیه اشکالات و معایب احتمالی عادی توسط نماینده کارفرما فقط از طریق سامانه support به آدرس الکترونیکی support.samatoos.ir می باشد.

ارسال اشکالات فوری

ارسال کلیه اشکالات و معایب احتمالی فوری توسط نماینده کارفرما از طریق سامانه support به آدرس الکترونیکی support.samatoos.ir و اعلام آن به صورت تماس تلفنی با شماره های ثابت مجری و یا به شماره همراه نماینده مجری صورت می پذیرد.

ارسال اشکالات آنی

ارسال کلیه اشکالات و معایب احتمالی توسط نماینده کارفرما در مواقع بسیار ضروری حتی خارج از ساعت اداری از طریق تماس تلفنی با نماینده مجری و ارسال پیامک و ثبت از طریق سامانه support که پس از ثبت در سامانه support به اطلاع مدیر فنی مجری هم می رسد.

توسعه نرم افزار

روش به روزرسانی نرم افزار

بازدید و شرکت در جلسات حضوری جهت پاسخگویی / مشاوره / یکپارچه سازی و...
بازدید حضوری نماینده مجری در صورت درخواست کارفرما
درخواست جلسه حضوری کارفرما یا مجری

روش پشتیبان گیری پایگاه داده

روش پشتیبان گیری از ضمائم و فایل ها

بازیابی داده ها

نحوه نگهداری سیستم عامل و سخت افزار

بازدید دوره ای از سرورهای تحویل شده به مجری از سوی کارفرما

اتصال سیستم مانیتورینگ مجری به سیستم عامل و سخت افزار تحویل شده از سوی کارفرما

اعلام مشکلات بوجود آمده بر روی سخت افزار از سوی مجری به کارفرما مانند: پر شدن فضای هارد و کمبود فضای رم سرورهای تحویل شده و...

نصب مجدد سیستم عامل و نرم افزار های موضوع قرارداد در صورت نیاز کارفرما و یا تحویل سخت افزار فیزیکی جدید