اتوماسیون اداری پیوند
نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب پیوند با مدیریت مکاتبات، در بستری الکترونیک به شما امکان مدیریت مکاتبات،در سطح نامه های درون سازمانی (مکاتبات داخلی و فرآیندهای سازمانی) و برون سازمانی (نامه های صادره و وارده) را فراهم می نماید. در این سامانه، کاربران با توجه به سطوح دسترسی و جایگاه سازمانی اعطا شده امکان ارجاع، عطف و پیرو، ثبت دستور، مهلت پاسخگویی، طرح فوریت و رده محرمانگی و مشاهده سابقه و گردش در سازمان و بایگانی ، طبقه بندی و جستجو در میان اسناد سازمانی بر مبنای دسترسی های ارائه شده را انجام می دهد. همچنین داشبورد این نرم افزار به شما امکان مشاهده و مدیریت وضعیت کارتابل های مختلف (در صورتی که یک فرد در چند پست سازمانی تعریف شده باشد) را از طریق یک پنل ارائه می نماید.
اتوماسیون اداری آنلاین پیوند یک سیستم جامع و یکپارچه جهت مکانیزه کردن فرایند های سازمان، گردش مکاتبات سازمانی، بایگانی و مدیریت اسناد سازمان می باشد. این سیستم مبتنی بر تکنولوژی متن باز LAMP و مستقل از سکو است. سازمان الکترونیک پیوند شامل زیرسیستم های گردش مکاتبات، فرایند ساز (فرم ساز و گردش فرم)، گزارش ساز و آرشیو اسناد می باشد.
امکانات بخش های مختلف اتوماسیون اداری
- ورود به سامانه اتوماسیون اداری با دسترسی های تعریف شده برای هر کاربر
- امکان انتخاب سمت سازمانی و کارتابل اختصاصی آن سمت
- امکان ایجاد قلم منو های اختصاصی از کارتابل (به عنوان مثال افزودن قلم منو مدیر واحد و ارسال تمامی نامه های این سمت به آن قلم منو به جای ارسال در کارتابل عمومی)
- مشاهده وضعیت و گزارش مکاتبات در سمت های مختلف کاربر
- تعریف پیش فرض دو جایگاه (شخصی و سازمانی) برای هر کاربر
- امکان مشاهده اعلانات و اخبار
- امکان مشاهده مکاتبات با طرح ددلاین در بخش یادآوری
- امکان مشاهده گزارش نامه های در دست دستیار (نیابت)
- امکان مشاهده گزارش نامه های در دست اقدام
- امکان دسترسی به تنظیمات سیستم
- امکان ایجاد نامه های داخلی و صادره
- امکان تعریف الگوهای شخصی
- امکان ارجاع، دستورات ارجاع و مهلت پاسخگویی به صورت فردی و گروهی
- امکان تعریف گروه های ارجاع بر مبنای پارامترهای مشخص مانند جنسیت، نوع قرارداد، وضعیت کاربر، سطح تحصیلات، رتبه بندی و …..
- امکان ارائه دسترسی به نایب در بازه زمانی تعریف شده به همه و یا بخشی از کارتابل
- امکان مرتب سازی نامه ها براساس وضعیت خوانده شده یا خوانده نشده، تاریخ (صعودی و نزولی)، طرح فوریت (فوری / عادی/ آنی) ،
- امکان مشاهده سابقه و دستورات نامه
- امکان مشخص کردن محل جستجو (کارتابل، نامه های ارسالی، پیش نویس ها، بایگانی شخصی )
- امکان تعیین یادآوری و مشاهده سوابق یادآوریهای تنظیم شده
- امکان تعریف دبیرخانه های مستقل بدون محدودیت در تعداد
- امکان تعریف الگوهای چاپ (سربرگ های سازمانی و استاندارد های ثبت نامه ها در سامانه)
- امکان ثبت نامه های وارده و صادره
- امکان ضمیمه نمودن انواع پیوست، عطف، پیرو و رونوشت
- امکان تنظیم شماره گذاری بر اساس sla سازمانی
- امکان مدیریت فکس و ایمیل سازمانی
- پشتیبانی از پروتکل ece
- بایگانی دبیرخانه
- آرشیو اسناد سازمانی
- امکان جستجو بر اساس (شماره ثبتی، تاریخ ثبت، موضوع، چکیده، وضعیت بایگانی، گیرنده، ثبت کننده، نحوه دریافت و ارسال، طرح فوریت، تاریخ ایجاد سند، تاریخ ارجاع، گیرنده ارجاع، ارجاع دهنده، اقدامات نامه ، شرح بایگانی، قسمتی از متن، پیوست ها، شرح ارجاع، و …..)
- امکان رزرو شماره
- امکان ثبت امضای الکترونیک
- امکان ارائه کد رهگیری (track)
- امکان ثبت شناسه ملی سند (شمس)
- پشتیبانی از سرویس های imap و pop3
- امکان مدیریت دسترسی دبیرخانه ها
- امکان تعریف رده های ارجاع نامه (جهت استحضار، جهت اقدام، جهت امضا، و …)
- امکان الصاق فایل بدون محدودیت در نوع، تعداد و حجم فایل (امکان مدیریت این موارد توسط راهبر سیستم وجود دارد)
- امکان ارجاع همزمان به چند نفر و یا به گروه های ارجاع
- امکان تعریف دستورات ارجاع در ازای هر کاربر دریافت کننده ارجاع
- امکان تعریف مهلت زمانی در ازای هر کاربر دریافت کننده ارجاع
- امکان تعریف فوریت در ازای هر کاربر دریافت کننده ارجاع
- امکان تعریف شرح ارجاع در ازای هر کاربر دریافت کننده ارجاع
- امکان تعریف پیگیری در ازای هر کاربر دریافت کننده ارجاع
- امکان ارجاع نامه به یک یا چند واحد سازمانی و کلیه پرسنل عضو واحدها
- امکان برگشت نامه در صورت خوانده نشده توسط گیرنده
- امکان طرح فوریت در ارجاعات (فوری / عادی / آنی )
- امکان ارسال نامه با سطوح محرمانگی (عادی / محرمانه/ سری)
- امکان تعریف نامحدود سازمان های مرتبط به هم
- امکان نامحدود چارت های سازمانی
- امکان تعریف دبیرخانه های نامحدود
- امکان تعریف کاربر و تعیین جایگاه سازمانی هر کاربر در چارت سازمانی
- امکان تعریف یک یا چند پست سازمانی برای یک کاربر
- امکان تعریف سطوح دسترسی برای کاربران
- امکان تعریف نمونه امضا کاربرانی که حق امضا دارند
- امکان تعریف تا 5 امضا برای کاربرانی که حق امضا دارند
- امکان ارائه دسترسی مکاتبات بین دبیرخانه ای
- تعریف الگوریتم شماره گذاری نامه های صادره و وارده
- تعریف الگوهای چاپ شامل الگوریتم خروجی نامه های ایجاد شده و سربرگ های سازمانی
- تغییر کلمه عبور
- ایجاد گروه های ارجاع
- ادغام گروه های ارجاع
- تعریف گروه عنوان جدید
- تنظیمات رایانامه
- تعیین سمت پیش فرض هنگام لاگین به داشبورد
- تنظیمات ارجاع
- نحوه مرتب سازی کارتابل
- نمایش و یا عدم نمایش کارتابل دستیار
- تعیین مسئول تهیه نسخه چاپی
- تعیین امضا کننده نهایی نامه های صادره
- تدوین موضوعات آماده
- تعیین تعداد نامه های موجود در هر صفحه کارتابل
- تعیین عمل بعد از ارجاع
- تنظیمات نامه های حذف شده
- تنظیمات بایگانی شخصی
- تنظیمات نشست (خروج خودکار پس از بازه زمانی مشخص / ارسال پیغام در زمان ورود همزمان با یک نام کاربری از چند دستگاه )
- تنظیمات ذخیره خودکار نامه
- امکان تعریف گروه های عنوان
- امکان تعریف مخاطبین در رایانامه
- امکان تعریف نیابت با اعمال فیلتر های مختلف
- دریافت فایل های تکمیلی در استفاده بهینه از نرم افزار
- امکان تعریف دبیرخانه
- امکان تعریف کاربر
- امکان تعریف گروه های دسترسی
- امکان تعریف چارت سازمانی
- امکان دریافت گزارش کاربران بر اساس واحد
- امکان الگوهای چاپ
- امکان تعریف پیام هفته
- امکان دریافت سوابق عملیاتی
- امکان دریافت گزارش کاربران بر خط
- امکان تعریف طرف مکاتبات دبیرخانه
- امکان تعریف خبر
- امکان تعریف گروه عناوین
- امکان تعریف گروه های ارجاع
- امکان تعریف شرح بایگانی
- امکان تعریف اعلانات
- امکان تعریف الگوهای نامه
- امکان نمایش نظرات
- امکان تعریف الگوهای پیوست
- امکان تعریف موضوعات دبیرخانه
- امکان تعریف ارجاعات دبیرخانه
- امکان تعریف دسته های طرف مکاتبات
- امکان تعریف جایگاه سازمانی
- گزارشات فرم ها
- امکان تعریف دسته های منو
- امکان تعریف اقلام منو
- گزارش نامه های در دست اقدام
- گزارش آمار ثبت دبیرخانه
- گزارش آمار دبیرخانه
- گزارش حجم مکاتبات
- گزارش نامه های رسوبی
- گزارش وضعیت تاخیر کاربران
- گزارش نامه هایی که مهلت دارند
- گزارش تعداد ارجاعات
- گزارش وضعیت کاربران
- گزارش گروه های دسترسی
- گزارش وضعیت نامه ها در واحد ها
- گزارش سطوح دسترسی
- گزارش فکس های ارسال شده
- گزارش حق امضا
- گزارش تصویر امضا
- گزارش نامه های فاقد تصویر
- گزارش نامه های ثبت خودکار
- گزارشات پویا
ویژگی ها و قابلیت های اتوماسیون اداری
- دسته بندی نامه ها در سه دسته داخلی، صادره و وارده
- امکان دریافت و ارسال انواع رایانامه
- پیاده سازی فرایند امضای نامه و امکان امضا با قفل سخت افزاری
- امکان تعریف انواع عملیات خودکار مانند نیابت, ارجاع خودکار و ...
- امکان دسته بندی نامه ها در قالب نامه های در دست اقدام, آماده امضاء , بایگانی شخصی و ...
- جستجو بر روی نامه ها بر اساس انواع اطلاعات و جستجوی پیشرفته
- تعریف انواع الگوهای چاپ و انواع الگوهای نامه
- سیستم اشتراک فایل سازمانی با سطوح مختلف دسترسی
- یکپارچگی با LDAP و Active Directory
- امکان تبادل اطلاعات بین سازمانی با استفاده از استاندارد ECE
- پشتیبانی از فکس سرور
- امکان تهیه خروجی فشرده و Pdf از محتواهای نامه
- ثبت تمامی وقایع و رویدادها و امکان گزارش گیری مدیریتی
مهمترین مزایای نرم افزار اتوماسیون اداری آنلاین پیوند
- برقراری امنیت از طرق مختلف (بیشتر بخوانید)
- گواهی امنیت آزمایشگاه آپا دانشگاه فردوسی مشهد
- پشتیبانی از قفل سخت افزاری و رایانامه
- ذخیره سازی فایل های سازمانی خارج از پایگاه داده و بر روی هارد
- سرعت بالا بدلیل استفاده از تکنولوزی AJAX
- عدم نیاز به حضور در محل(مبتنی بر وب)
- معماری سرویس گرا(SOA) (امکان اتصال با سایر سیستم های سازمان)
- امکان تعریف نامحدود دبیرخانه و کاربر
- امکان تعریف انواع فرآیندهای سازمانی
زیر سیستم های نرم افزار اتوماسیون اداری پیوند
مدیریت فکس
ارسال و دریافت فکس در اتوماسیون اداری
نسخه چند سازمانی
ارتباط هلدینگ ها و زیرمجموعه ها در اتوماسیون اداری
پروتکل ارتباطی ECE
ارجاع نامه های برون سازمانی با اتوماسیون اداری
ارائه api
ارتباط اتوماسیون اداری با سایر نرم افزارها از طریق API
طبقه بندی مکاتبات
عادی- محرمانه- سری
طرح فوریت و تعیین زمان پاسخگویی
با اتوماسیون اداری تحت وب پیوند، همه جا دفتر کار شماست
امکانات و قابلیت های اتوماسیون اداری
یكی از وظایف اصلی دبيرخانه ها، ثبت و توزیع نامه های وارده می باشد. با استفاده از این سيستم، کاربر دبيرخانه می تواند انواع مختلف نامه های وارده مانند فكس، تلگرام، یادداشت، حكم و… همراه با جزئيات آنها را در سيستم ثبت و نگهداری کند. همچنين جهت اقدام آنها را به کارتابل افراد مختلف ارسال نماید.
روال مربوط به ارسال یک نامه به خارج از دبيرخانه را می توان در این سيستم پيگيری نمود. این روال شامل ایجاد پيش نویس، تصحيح مكرر آن تا مرحله ی نهایی (امكان ارجاع تا تأیيد پيش نویس)، امضاء نامه، ثبت در دفتر دبيرخانه و چاپ نامه ی نهایی می باشد.
این قابلیت جهت ارسال نامه های داخلی، بدون ثبت در دبیرخانه ایجاد شده است. ارسال نامه فقط به افراد مجاز انجام می شود.
اگر کاربری بخواهد به صورت غيررسمی به کاربر دیگری در هر سطح از چارت سازمانی پيغامی ارسال کند می تواند از این امكان استفاده کند.
در هر سیستم، کاربر ممکن است چندین سمت داشته باشد. بنابراین به هر سمت یک کارتابل اختصاص داده می شود که می تواند نامه ها و پیغام های مربوط به آن سمت را مشاهده نماید.
هر کاربر مي تواند نامه هایی را که در اختيار دارد برای افراد دیگر ارجاع دهد. این ارجاع باید برای افراد مجاز به مكاتبه با این فرد صورت گيرد. افراد مجاز شامل افراد زیردست و یک سطح بالاتر مي باشند. همچنين برای سهولت در کار، کاربر می تواند با تعریف گروه های ارسال، یک نامه را به گروهی از افراد مجاز ارجاع دهد. در حين ارجاع مشخصاتی از جمله دستور ارجاع، تاریخ مهلت پاسخ به ارجاع، تاریخ هایی جهت پيگيری، فایلهای پيوستی، تعيين مجوز نمایش سابقه برای افراد دریافت کننده ارجاع، تعيين ارجعيت نامه (عادی، فوری و آنی) و … را می توان مشخص نمود. همچنين کسانی که دارای مجوز لازم باشند می توانند از گزینه های “ارجاع محرمانه” و “اختفاء سابقه” در مورد نامه ها و یا ارجاعات محرمانه خود استفاده نمایند.
تمام ارجاعات صورت گرفته برروی یک نامه، سابقه نامه را تشكيل می دهند. سابقه را می توان به صورت کامل و یا تنها به صورت مسيری که نامه به کاربر فعلی رسيده است مشاهده نمود. در نمایش هر یک از این ارجاعات در سابقه، دستور ارجاع و وضعيت نامه در کارتابل فرد ارجاع دهنده قابل مشاهده می باشند.
اگر کاربری بخواهد کاربر دیگری را مسئول اقدام برروی نامه های خاصی نماید می تواند کاربر مورد نظر را به عنوان جانشين خود تعریف کند. با تعيين خصوصيت این نامه ها عمل ارجاع به جانشين به صورت خودکار انجام مي شود.
در این حالت نرم افزار اتوماسیون اداری به صورت خودکار بر اساس مشخصاتی که کاربر تعریف مي کند، نامه های خاصی را به فرد دیگری جهت اقدام به صورت خودکار ارجاع می دهد.
در حجم وسيعي از نامه ها یافتن یک نامه ی خاص کار بسيار مشكلي می باشد. جستجو برروی مشخصات مختلف نامه از قبيل متن، فرستنده، گيرنده و … امكان یافتن نامه ها را برای کاربر فراهم می آورد.
برای یادآوری اتفاقات مهم چه به صورت مستقل و یا وابسته به یک نامه ی خاص می توان یک یادآوری را معرفی نمود. از این طریق در هنگامی که کاربر وارد سيستم می شود، یادآوریهای آن روز و روز بعد به وی اطلاع داده می شوند.
می توان انواع دبيرخانه را در این سيستم تعریف نمود. این دبيرخانه ها می توانند به یكی از صورتهای زیر با هم در ارتباط باشند.
- یک دبيرخانه مرکزی و چندین دبيرخانه محلی
- چند دبيرخانه داخلی مستقل
- چند دبيرخانه مستقل با ارتباط از طریق یک سرویس دهنده
با توجه به اینكه کل نامه های یک واحد برای دبيرخانه ارسال می گردند باید بتوان نامه ها را در کلاسه های خاصی نگهداری نمود تا از این طریق دستيابی به نامه ها به سهولت انجام گيرد. به همين منظور می توان کلاسه های مختلفي از نامه ها را به صورت درختی تعریف نمود و نامه ها را در این کلاسه ها بایگانی کرد.
یكي از مهمترین کارکردهای مورد انتظار یک سيستم اتوماسيون، گزارش گيری برروی تمام اطلاعاتی است که سيستم آنها را ذخيره می نماید. این اطلاعات شامل اطلاعات مربوط به کاربران و یا اطلاعات مرتبط با نامه ها می باشد.
در این سيستم می توان برروی ميزان فعاليت کاربران از جنبه های مختلف، گزارشاتی به صورت مقایسه ای دریافت نمود که نقش بسزایی در مناسبات اداری دارا است. همچنين می توان گزارشاتی از ميزان مكاتبات اداری در بخشهای مختلف نيز به دست آورد که این گزارشات در تصحيح روالهای اداری کُند، یا بسيار تند و بالتبع بی دقت بسيار مفيد خواهند بود.
اتوماسیون اداری چیست ؟
سیستم اتوماسیون اداری ابزاری است که با کمترین خطا و بدون دخالت انسان, داده ها را از یک سیستم به سیستم دیگه منتقل می کند. اتوماسیون کسب و کار مجموعه ایی از نرم افزار و ابزارهایی هست که به ساده سازی و خودکارسازی فرایند های کسب و کار طراحی و توسعه یافته است . اتوماسیون اداری به سازمان ها کمک می کند تا داده های خود را جمع اوری , مدیریت و تجزیه و تحلیل کنند .نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب پیوند اسناد و سایر مکاتبات بین افراد یک سازمان را جمع آوری پردازش ذخیره و به گردش در می آورد .
مزایای اتوماسیون اداری
پیاده سازی اتوماسیون اداری مزایای زیادی دارد که شامل :
- کاهش هزینه ها
- بهبود دقت
- بهبود فرایند ها
- کاهش خطا
- طراحی و تعریف فرایند ها
- بازدهی بیشتر
- صرفه جویی در زمان
چرا استفاده از اتوماسیون اداری اهمیت دارد ؟
سیستم اتوماسیون کسب و کار به سازمان ها کمک می کند تا کارهای روتین را سریع تر و با کمترین خطا انحام دهند .مهم ترین دلایل استفاده از اتوماسیون اداری :
- اجازه دسترسی به اطاعات به چندین نفر
- بازیابی سریع داده ها
- فضای ذخیره سازی کمتر
- دسترسی از راه دور
- شفافیت در فرایند ها
- انجام شدن به موقع کار ها
بخش های اتوماسیون اداری
- دبیرخانه
اصلی ترین بخش اتوماسیون اداری دبیرخانه است .دبیرخانه شامل فرایند های ثبت نامه ارجاع، کارتابل پرسنل و بایگانی است. در این بخش عملیاتهای مختلفی از اسکن، ورود اطلاعات، ثبت اندیکاتور، توزیع و پیگیری چرخه نامههای دریافتی تا تهیه پیشنویس، گردش، امضا و ثبت و چاپ نامههای ارسالی انجام میشود.
- آرشیو اسناد
یکی دیگر از بخش های اتوماسیون اداری آرشیو اسناد است .آرشیو اسناد با ذخیره سازی اطلاعات در یک ساختار طبقه بندی شده، نگهداری نسخه های مختلف اسناد، گردش خودکار اسناد و در نهایت کنترل دسترسي به سازمان ها کمک می کند .
- مدیریت جلسات
یکی دیگر از بخش های اتوماسیون اداری مدیریت جلسات است بخش مدیریت جلسات در سامانه اتوماسیون اداری جهت درخواست و برگزاری جلسات به صورت کاملا کاربردی و مکانیزه و ایمن ، که بتواند تمامی مراحل برگزاری یک جلسه از ابتدا تا پیگیری های آینده آن و ارائه گزارشات مربوطه، را دارد.
- فرم ساز و گردش کار
اتوماسیون اداری بدون فرم ساز و گردش کار کامل نیست وظیفه این بخش ها تولید انواع فرم های مختلفی از مانند درخواست مرخصی, پرشنامه , نظرسنجی و … است . و با گردش کار می توان فرم ها را با جریان کاری معینی بدون دخالت انسان به گردش در آورد.
- گزارشات
از طریق بخش گزارشات در اتوماسیون اداری کارکنان می توانند بر اساس سطح دسترسی گزارشات مشخصی بگیرند .
- کارتابل
در این قسمت تمام کارکنان در هر سطحی می توانند تمام مدارکی که در اتوماسیون اداری در گردش است را مشاهده کنند .
مجوزهای اتوماسیون اداری پیوند
سوالات متداول
محدودیتی در تعریف چارت سازمانی و دبیرخانه وجود ندارد. شما می توانید چارت و دبیرخانه های مستقل از یکدیگر تعریف نمایید.
محدودیتی در انتخاب مرورگر وجود ندارد شما می تواند از هر مرورگری مانند سافاری، کروم، فایرفاکس و …. استفاده نمایید. و محدودیتی نداره که از چه مرورگری استفاده کنید.
محدودیتی روی تعداد کاربر همزمان آنلاین وجود ندارد. مطابق با لایسنس خریداری شده می توانید کاربر آنلاین داشته باشید.
بله امکان تنظیم ایمیل سازمانی در نرم افزار جهت مدیریت ایمیل ها وجود دارد.
بله در صورت درخواست مشتری، امکان افزایش کاربر وجود دارد.
بله با استفاده از وب سرویس می توان نرم افزار های دیگر را به اتوماسیون اداری وصل نمود و بالعکس
بله مکاتبات می توانند در سه سطح عادی، محرمانه و سری تفکیک گردد.
بله شما تمامی پست های سازمانی تعریف شده را می توانید از طریق یک پنل مدیریت نمایید.
بله شما می توانید زبان های مختلف را تعریف کنید.
بله شما می توانید برای یک فرد چند سمت تنظیم کند.
اتوماسیون اداری تحت وب پیوند به کاربران این امکان می دهد که در هر زمان و مکان به سیستم دسترسی داشته باشند .
من پنج ساله از این سیستم استفاده میکنم و در عین کامل بودن به شدت محیط کاربری ساده و راحتی داره و نیاز نیست کاربر اموزش خاصی ببینه تا بتونه باهاش کار کنه
چه گزارشاتی میشه توی اتوماسیون اداری دریافت کرد؟
در اتوماسیون اداری پیوند گزارشاتی از جمله: آمار ثبت دبیرخانه، آمار بایگانی دبیرخانه، نامه های در دست اقدام، وضعیت تاخیر کاربران، انواع گزارشات پویا ، تعداد ارجاعات، وضعیت نامه ها در واحدها و …گرفته می شود.
اما تعداد گزارشات قابل اجرا نامحدود می باشد و برروی فرایندهای سازمانی انواع گزارشات متناسب با نیاز مشتری امکان پیاده سازی دارد.
سلام، کانورت اطلاعات توی اتوماسیون اداری انجام میشه؟ چطوری؟
سلام بله کانورت اطلاعات شما در اتوماسیون اداری انجام میشود. در ابتدا باید یک دسترسی مستقل از نرم افزار به ما داده شود تا کانورت انجام شود .اطلاعات به 2 حالت برگردانده می شود حالت اول فقط تصویر نامه و حالت دوم تصویر نامه و پیوست آن. هزینه آن به نرم افزاری که استفاده می شود و حجم داده بستگی دارد.
سلام امکان ایجاد یادآوری در اتوماسیون پیوند وجود داره
سلام، بله امکان ثبت یادآوری به صورت مستقل یا وابسته به یک نامه خاص در اتوماسیون اداری پیوند وجود دارد.
سلام، بعضی از همکارهای ما توی سازمان دورکار هستن امکان استفاده از اتوماسیون اداری برای اونا هم وجود داره؟
سلام، بله اتوماسیون اداری پیوند تحت وب و از هر مکانی با اینترنت قابل دسترسی می باشد.
سلام
قیمت اتوماسیون اداری چند تومن است
سلام قیمت اتوماسیون اداری به عوامل متعددی بستگی دارد که می توانید از مقاله قیمت اتوماسیون اداری آنها را مشاهده کنید.
آیا سیستم اتوماسیون اداری تحت وب پیوند امکان سفارشی سازی دارد؟
سلام می توانید بر اساس نیاز سازمانتان ماژول ها و امکانتی که می خواهید را انتخاب کنید و هر موقع نیاز داشتید می توانید ماژول جدید به اتوماسیون پیوند اضافه کنید.
سلام آیا امکان مدیریت چندین پست سازمانی از طریق یک پنل کاربری در اتوماسیون اداری پیوند وجود دارد ؟
سلام و عرض ادب
بله می توانید تمامی پست های سازمانی تعریف شده در نرم افزار اتوماسیون اداری پیوند را از طریق یک پنل مدیریت کنید .
در عین ساده بودننرمافزار به شدت کاربردی و جامع هست
سلام در اتوماسیون اداری پیوند چند کاربر را می توان فعال نمود؟
سلام خانم رحیم زاده وقت بخیر
اتوماسیون اداری پیوند محدودیت کاربر ندارد و شما می توانید تعداد نامحدودی کاربر را بر روی سیستم ایجاد کنید .
سلام، ما مجموعه تولیدی از طرح ایده تا بازار هستیم و میخواهیم کلیه فرایندهای بخش های مختلف با یکدیگر ارتباط داشته و گزارش و رصد پروژه ها در هر بخش بصورت اتوماسیون شود.
سلام جناب معمی وند
با سامانه bpms و گزارش ساز پیوند امکان مکانیزه کردن تمام فرآیند های موجود در سازمانتان وجود دارد. همچنین می توانید انواع فرمهای اداری و سازمانی را در این سیستم طراحی و پیاده سازی کنید.
برای دریافت مشاوره و استفاده از نسخه دموی نرم افزار اتوماسیون اداری پیوند میتونید از صفحه زیر، فرم دمو پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:
https://samatoos.ir/demo-request/
سلام می خواستم ببینم سامانه اتوماسیون اداری پیوند به پنل پیامک مهم متصل میشه ؟
سلام وقت بخیر
بله امکان اتصال اتوماسیون اداری پبوند به پنل sms دلخواه وجود دارد و بر اساس شرایطی که شما تعیین می کنید می تواند برای کاربران پیامک ارسال کنه.
برای اطلاعات بیشتر به نشانی زیر مراجعه کنید :
سلام ما یک مجموعه تولیدی هستیم و نیاز داریم که نرم افزار اتوماسیون اداری ساده و تحت وب باشد .
سلام و عرض ادب
یکی از ویژگی های اصلی اتوماسیون اداری ساده و کاربر پسند بودن آن است .
نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب پیوند به گونه ایی طراحی شده است که کاربران به راحتی می توانند از آن استفاده کنند و نیاز به دانش خاصی ندارند .
همچنین نحوه کار با سیستم به کاربران مجوعه آموزش داده می شود .
برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمایید :
https://samatoos.ir/demo-request/
سلام
امکان مکاتبه از طریق اتوماسیون اداری پیوند با اتوماسیون اداری دیگر وجود دارد؟
سلام بر شما , بله با کمک پروتکل ECE در اتوماسیون اداری پیوند می توانید با اتوماسیون اداری های مختلف مکاتبه داشته باشید .
برای اطلاعات بیشتر در مورد پروتکل ECE توصیه میکنیم از صفحه همه چیز درباره پروتکل ECE بازدید بفرمایید.
پیاده سازی و نصب آنلاین اتوماسیون اداری و آموزش نرم افزار به کارمندان شرکت چقدر زمان میبره ؟
سلام
در صورت فراهم بودن زیرساخت نرم افزار , پیاده سازی و استقرار نرم افزار اتوماسیون اداری پیوند ۱ یا ۲ روز زمان میبره
برای کسب اطلاعات بیشتر فرم درخواست دمو را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند .
https://samatoos.ir/demo-request
سلام برای تست نرم افزار در شرکت به نسخه رایگان اتوماسیون اداری برای چند روز نیاز دارم . چجوری می تونم نسخه رایگان را دریافت کنم ؟
سلام وقت بخیر
برای دریافت نسخه رایگان اتوماسیون اداری می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا دسترسی نسخه رایگان را برای شما فعال کنند.
از لینک زیر ، فرم دمو پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند:
https://samatoos.ir/demo-request/
سلام وقت بخیر
خدمات پشتیبانی نرم افزا اتوماسیون اداری پیوند به صورت ارائه می شود ؟ آیا امکان حضور کارشناس در مجموعه وجود دارد ؟
سلام
مجموعه سماتوس در ارائه خدمات پشتیانی بسیار انعطاف پذیر است و در جهت جلب رضایت مشتریان تلاش می کند. به صورت کلی خدمات پشتیبانی پیوند به صورت غیرحضوری یا آنلاین , ثبت تیکت در سامانه , اعزام کارشناسان به محل مشتری و … می باشد .
برای دریافت توضیحات بیشتر می توانید با شماره 051-37178 تماس بگیرید.