خدمات پشتیبانی نرم افزار اتوماسیون اداری پیوند

طبقه بندی مشکلات

روش های ارسال اشکالات و معایب احتمالی از سوی کارفرما

معرفی نماینده کارفرما به صورت مکتوب به مجری جهت ارسال کلیه اشکالات و معایب احتمالی

ارسال اشکالات عادی

ارسال کلیه اشکالات و معایب احتمالی عادی توسط نماینده کارفرما فقط از طریق سامانه support به آدرس الکترونیکی support.samatoos.ir می باشد.

ارسال اشکالات فوری

ارسال کلیه اشکالات و معایب احتمالی فوری توسط نماینده کارفرما از طریق سامانه support به آدرس الکترونیکی support.samatoos.ir و اعلام آن به صورت تماس تلفنی با شماره های ثابت مجری و یا به شماره همراه نماینده مجری صورت می پذیرد.

ارسال اشکالات آنی

ارسال کلیه اشکالات و معایب احتمالی توسط نماینده کارفرما در مواقع بسیار ضروری حتی خارج از ساعت اداری از طریق تماس تلفنی با نماینده مجری و ارسال پیامک و ثبت از طریق سامانه support که پس از ثبت در سامانه support به اطلاع مدیر فنی مجری هم می رسد.

توسعه نرم افزار

روش های به روزرسانی اتوماسیون اداری پیوند

بازدید و شرکت در جلسات حضوری جهت پاسخگویی / مشاوره / یکپارچه سازی و...
بازدید حضوری نماینده مجری در صورت درخواست کارفرما
درخواست جلسه حضوری کارفرما یا مجری

روش های پشتیبان گیری پایگاه داده

روش پشتیبان گیری از ضمائم و فایل ها

بازیابی داده ها

نحوه نگهداری سیستم عامل و سخت افزار

بازدید دوره ای از سرورهای تحویل شده به مجری از سوی کارفرما

اتصال سیستم مانیتورینگ مجری به سیستم عامل و سخت افزار تحویل شده از سوی کارفرما

اعلام مشکلات بوجود آمده بر روی سخت افزار از سوی مجری به کارفرما مانند: پر شدن فضای هارد و کمبود فضای رم سرورهای تحویل شده و...

نصب مجدد سیستم عامل و نرم افزار های موضوع قرارداد در صورت نیاز کارفرما و یا تحویل سخت افزار فیزیکی جدید