اکنون که همه دادههای خود را در یک مکان دارید، میتوانید به راحتی وظایف را محول کنید، اعضای تیم را در نظرات تگ کنید و از ویژگیهای اشتراکگذاری اسناد لذت ببرید. سیستم های مدیریت پروژه، حفظ اعضای تیم را در مورد کوچکترین طرح ها و جزئیات پروژه تسهیل می کند.
همچنین از گم شدن مکالمات در تاپیک های ایمیل، چت های پیام فوری یا حتی یادداشت های دست نویس جلوگیری می کند.
دانستن اینکه چه کسی قرار است روی چه چیزی کار کند، سردرگمی را از بین می برد، پیشرفت را قابل ردیابی و انجام به موقع وظایف را تشویق می کند. این همچنین تاخیرهای ناشی از فقدان یک سیستم را کاهش می دهد و روند برنامه ریزی پروژه را منظم نگه می دارد. به علاوه، وقتی هر فایل مکانی دارد، همه می توانند آن را پیدا کنند، درخواست و گرفتن بازخورد سریعتر اتفاق می افتد و اطلاعات هرگز از بین نمی روند.
یکی دیگر از مزایای بزرگ دسترسی آسان به همه این اطلاعات، راحتی داشتن داده های قابل اعتماد هنگام برقراری ارتباط با مشتریان در مورد به روز رسانی وضعیت و هر چیز دیگری است.