معرفی بهترین نرم افزار CRM و امکانات آن

معرفی بهترین نرم افزار CRM و امکانات آن
5/5 - (2 امتیاز)

بسیار مهم است که کسب و کارهای بزرگ سیستم های جامعی برای مقابله با فرآیندهای پیچیده داشته باشند. بهترین نرم افزار CRM با تمام امکانات ضروری می‌تواند به روشی هوشمندانه از این موضوع مراقبت کند.

یک CRM می تواند با استفاده از فناوری و داشتن درک خوب از مشتریان کسب و کار، از افراد و فرآیندها مراقبت کند. همه چیز را از روابط با مشتری گرفته تا فرآیندهای فروش مدیریت کند و آنها را در یک سیستم یکپارچه گرد هم آورد . از آنجایی که فرآیندهای CRM همگی فرآیندهای مشتری محور هستند، کسب‌وکارهای بزرگ خیالشان راحت است، زیرا می‌دانند که حتی پیچیده‌ترین فرآیندها نیز مورد توجه قرار خواهند گرفت.

نصب CRM سازمانی مناسب برای کسب و کار بزرگ شما نیازمند استفاده از مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار متمرکز بر مشتری است. بهCRM  نباید فقط به عنوان یک فناوری نگاه شود، بلکه باید به هر سه مؤلفه افراد، فرآیندها و فناوری پرداخته شود.

CRMهای سازمانی برای مشاغل پیچیده و بزرگتر طراحی شده اند. آنها قادر خواهند بود با بسیاری از دپارتمان های مشتری، پایگاه های داده وسیع و نیازهای قوی مقابله کنند. شرکت‌ها تمایل دارند تیم‌های فروش متعددی داشته باشند که همگی نیاز به دسترسی به داده‌های مشتری یکسان دارند. با تعداد زیادی از افراد درگیر در فرآیندهای تجاری، منطقی است که همه آنها از یک سیستم استفاده کنند. اینجاست که CRM سازمانی خودش را نشان می دهد.

ویژگی های کلیدی بهترین نرم افزار CRM

امکانات بهترین نرم افزار crm

ویژگی های کلیدی زیادی وجود دارد که بهترین سیستم CRM باید داشته باشد. این نرم افزار می‌تواند بخش بزرگی از حجم کار را به خود اختصاص دهد، تمام فرآیندهای فروش را خودکار می‌کند و در عین حال به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا به طور مؤثر مشتریان بالقوه و مشتریان فعلی را مدیریت کنند.

شما باید قبل از خرید، ویژگی‌ها و قابلیت‌های کلیدی موجود را بررسی کنید، و بر آنچه در بازار موجود است و کارکردهای خاصی که کسب‌وکار شما نیاز دارد تمرکز کنید. پلتفرم ها بسیار متفاوت هستند، بنابراین با تعریف نیازهای خود و سپس تحقیق خوب شروع کنید.

1. مدیریت تماس ها

این قابلیت به شما امکان می دهد تا مخاطبین خود را تقسیم بندی، سازماندهی و داده های مهم مشتریان را جمع آوری کنید.نام و آدرس مشتریان، حتی حساب رسانه های اجتماعی ممکن است درج شود. ویژگی که برای تماس امرزوه زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین مطمئن شوید طرحی را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد و فیلدهایی که به روشی منطقی چیده شده اند.

2. مدیریت فرصت های فروش

کمی کردن فرصت های فروش به شما این امکان را می دهد تا بتوانید نوع مشتریانی که تبدیل می شوند را ردیابی کنید

3. ردیابی تعامل

ردیابی تعاملات و اضافه کردن یادداشت ها باعث می شود تاریخچه تعامل با مخاطبین در دسترس و در آینده آنها را دنبال کنید.

4. گزارش ها و داشبورد

با استفاده از داشبوردها و گزارش های سفارشی می توان آمار را مشاهده کرد. داده ها در زمان واقعی ارائه می شوند و می توانند از هر درگاهی برای استفاده توسط پرسنل فروش، بازاریابی و خدمات مشتری قابل دسترسی باشند. با استفاده صحیح از این آمار، مزیت رقابتی واقعی به دست می آورید زیرا در مورد پیش بینی ها و بینش ها حدس و گمان حذف می شود. گزارش ها را می توان سفارشی کرد و در تیم فروش و بازاریابی به اشتراک گذاشت .

5. همکاری در فروش

با استفاده از داشبوردها و گزارش های سفارشی می توان آمار را مشاهده کرد. داده ها در زمان واقعی ارائه می شوند و می توانند از هر درگاهی برای استفاده توسط پرسنل فروش، بازاریابی و خدمات مشتری قابل دسترسی باشند. با استفاده صحیح از این آمار، مزیت رقابتی واقعی به دست می آورید زیرا در مورد پیش بینی ها و بینش ها حدس و گمان حذف می شود. گزارش ها را می توان سفارشی کرد و در تیم فروش و بازاریابی به اشتراک گذاشت .

6. قابلیت های سفارشی سازی

اکثر CRM ها تا حدی امکان سفارشی سازی را دارند. به دنبال این توانایی سفارشی‌سازی باشید که فراتر از تغییرات ساده داشبورد یا قالب، باشد.

این درجه از سفارشی سازی به شرکت شما اجازه می دهد تا CRM را متناسب با نیازهای خاص سازمان یا مدل کسب و کار شما تنظیم کند.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.Required fields are marked *

Call Now Button