چگونه رتبه سایت خود را در الکسا بهبود دهیم؟

بسیاری از مردم از ما سؤال می کنند: چگونه می توانم رتبه الکسا را بهبود ببخشم؟ ما می دانیم که این متریک برای شما و تجارت شما چقدر مهم است. به عنوان یک معیار عمومی ، تبلیغ کنندگان ، سرمایه گذاران و شرکای احتمالی رتبه الکسا را جستجو می کنند و از آن به عنوان روشی برای ارزیابی ارزش تجارت شما استفاده می کنند.

برای کسانی از شما که با الکسا آشنا نیستید و یا با رتبه الکسا نا آشنا نیستید - یک متریک واحد است که خلاصه ای سریع از عملکرد یک سایت (شما یا رقیب شما) نسبت به سایر سایت های وب ارائه می دهد. اگر روی آن متمرکز نیستید ، ممکن است تمام تلاش خود را انجام دهید تا ارزش و دید کسب و کار خود را به حداکثر برسانید. در کل ، اختیارات سایت شما در وب به عنوان رتبه الکسا شما ترجمه می شود.

اما قبل از اینکه به این نکته توجه کنیم که چگونه می توانید رتبه Alexa سایت خود را بهبود بخشید ، باید یک قدم عقب برداریم. درک فرم آرایش مرتبه الکسا بسیار مهم است ، بنابراین می دانید که چگونه می توانید آن را بهتر کنید.

بیایید شروع کنیم.

رتبه الکسا چیست؟

رتبه الکسا شما تخمینی از میزان محبوبیت سایت شما نسبت به سایر سایتها است. رتبه الکسا به این سوال پاسخ می دهد: در مقایسه با تمام سایت های دیگر ، سایت من چگونه کار می کند؟ توجه داشته باشید که از آنجا که رتبه یک معیار نسبی است ، رتبه سایت شما نه تنها به ترافیک آن سایت بستگی دارد ، بلکه به تغییر در ترافیک سایتهای دیگر نیز بستگی دارد.

الکسا چگونه داده های خود را دریافت می کند؟

الکسا دارای یک پنل داده ترافیک بزرگ است که از میلیون ها نفر در سراسر جهان تشکیل شده است. براساس داده های این نمونه ، الکسا تعداد بازدید کنندگان همه سایت های اینترنتی را تخمین می زند. این یک محاسبه پیچیده است که شامل تصحیح سوگیری ها و همچنین شناسایی و دور زدن ترافیک جعلی است. الکسا اطمینان می دهند که داده های ارائه شده عاری از سر و صدا و داده های غیر انسانی هستند ، بنابراین می توانید بهترین تصمیم را برای تجارت خود بگیرید.

رتبه الکسا چگونه محاسبه می شود؟

هر روز ، الکسا در طی 3 ماه گذشته میانگین بازدید کنندگان روزانه و بازدید از صفحه به هر سایت را تخمین می زند. سایتی که بیشترین ترکیبی از بازدید کنندگان و بازدید از صفحه را در طی 3 ماه گذشته دارد ، در رتبه شماره یک قرار گرفته است. سایت با کمترین امتیاز در جایی حدود 30 میلیون قرار دارد. اگر هیچ کس در پانل اندازه گیری ما طی 3 ماه گذشته از سایتی بازدید نکرده باشد ، هیچ رتبه ای برای آن سایت وجود ندارد.

گرفتن رتبه دقیق تر الکسا

برای به دست آوردن رتبه دقیق تر الکسا می توانید معیارهای سایت خود را در الکسا تأیید کنید. سایتهای دارای معیارهای معتبر ، معیارهای خود ، مستقیماً توسط الکسا اندازه گیری می کنند. تأیید معیارهای سایت شما ، رتبه دقیق تری را ارائه می دهد ، اما لزوماً رتبه بهتری ندارد!

بنابراین ، چگونه رتبه الکسا بهتری کسب می کنید؟

چندین تاکتیک وجود دارد که به بهبود رتبه الکسا شما کمک می کند:

محتوای جذاب و اصلی تولید کنید ،

محتوای خود را به روز کنید  محتوایی تولید کنید که مخاطبان را جذب می کند و آنها را به شما وفادار می کند. هنگامی که خوانندگان منابع با ارزش و آموزنده ای را می یابند ، محتواهای آینده را دنبال می کنند و آنها را در شبکه های خود به اشتراک می گذارند و بازدیدکنندگان جدیدی را معرفی می کنند. محتوای باکیفیت نیز توسط موتورهای جستجوگر مانند گوگل پاداش می گیرد .

از لینک های بیشتری در سایت خود استفاده کنید

لینک های معتبر ورودی از سایتهایی که عملکرد خوبی دارند به سایت شما اعتبار می دهد. این تاکتیک را باید با تولید محتوای جذاب و اصلی همراه کنید ، چرا که  بازدید کنندگان را تشویق به ماندن در سایت شما می کنند

از طرف دیگر لینک های داخلی لینک های هستند که از یک صفحه یا پست در سایت شما به صفحه دیگر منتهی می شوند. اینها مفید هستند زیرا آنها بازدید کنندگان را از طریق وب سایت شما (به عنوان مثال پیمایش وب سایت) راهنمایی می کنند ، و آنها را درگیر مطالب مرتبط و مرتبط می کنند. آنها همچنین به پیوندهای سایت کمک می کنند ، این لینکهای فرعی هستند که در موتور جستجو در زیر لینک صفحه اصلی شما ظاهر می شوند. اما باز هم ، ایجاد محتوا درجه یک با هر استراتژی لینک های داخلی همراه خواهد بود ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که مطالبی که شما تولید می کنید مربوط به بازدید کنندگان شما باشد و از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

در کل ، هر دو لینک ورودی و داخلی به موتورهای جستجوگر کمک می کنند تا محتوای سایت (های) شما را بفهمند و تعیین کنند که چقدر برای بازدید کنندگان ارزش دارد. اما در حالی که بخش مهمی از استراتژی آنلاین شماست ، باید از ارتباط مناسب استفاده کنید. پیوند بیش از حد می تواند اعتبار یا خوانایی سایت شما را کاهش دهد و ممکن است توسط موتورهای جستجو جریمه شود.

کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید

کلمات کلیدی را پیدا کنید که سایت شما را بهینه می کند ، یا کمپین های PPC را برای آن کلمات کلیدی خریداری کنید. با انجام یک تحقیق درباره کلمات کلیدی می توانید درک کنید که مخاطبان شما به دنبال چه چیزی هستند. به نوعی ، تحقیقات کلمات کلیدی یادگیری صحبت کردن به زبان مشتریان شما در متن نیازها و خواسته های آنها است. نمایندگان بازاریابی ،یک استراتژی قرار دادن کلید واژه به اشتراک گذاشتند که به شما در انتخاب مناطق مناسب در سایت خود برای قرار دادن کلمات کلیدی مورد نظر کمک می کند.

استراتژی بازاریابی رقبای خود را بشناسید

استراتژی بازاریابی رقبای خود را بشناسید و یاد بگیرید چگونه کار می کنند. دلایل مختلفی برای تحلیل رقبا وجود دارد ، اما به طور خلاصه با آنالیز رقبا می توانید تحلیل سایت خود را در متن قرار دهید. بنابراین ، درک واضح تری از معیارهای مهم  و استراتژی ها را برای کار به شما می دهد ، به شما امکان می دهد تا روند صنعت را شناسایی و پیش بینی کنید. همه این زوایا به اطلاع شما در مورد استراتژی کلی شما کمک می کند و به شما امکان می دهد تصمیم گیری در مورد کسب و کار با دانش بیشتری بگیرید که بر موقعیت شما در بازار تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

بهترین شیوه SEO را در وب سایت خود دنبال کنید.

SEO یک استراتژی بسیار مهم است که سزاوار مقدار قابل توجهی از وقت و توجه شما است. اما سئو فقط مربوط به بهبود ارتقاء و دید وب سایت شما نیست. این همچنین در مورد بهتر ساختن سایت شما برای مشتریانی است که از آن استفاده می کنند تا با برند شما ارتباط برقرار کنند. بدون داشتن یک تجربه کاربری خوب ، امید زیادی برای نگهداری یا تبدیل مشتریان خود ندارید.

منابع بی شماری برای یادگیری درباره سئو وجود دارد ، اما الکسا یک پشته بازاریابی را ارائه می دهد که شامل تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، تجزیه و تحلیل رقابتی و ابزار تجزیه و تحلیل وب به عنوان بخشی از برنامه پیشرفته ما است. دستورالعمل خاصی در مورد چگونگی بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو ، قابلیت استفاده ، عملکرد صفحه ، پیوند به عقب و موارد دیگر دریافت خواهید کرد.