سامانه مدیریت جلسات اتوماسیون پیوند

4/5 - (4 امتیاز)

امروزه، مدیریت و کنترل جلسات مدیران و افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. جلسات به صورت درون سازمانی و برون سازمانی نیازمند مدیریت دقیق تر از نظر زمان نیروهای یک سازمان می باشد. همانطور که افرایش بهره وری سازمان نیازمند داشتن سیستم اتوماسیون اداری خوب است، برگزاری جلسات به موقع در یک سازمان، کنترل بهتر زمان، بهبود اشتراک نظرات و سرعت بخشیدن به ثبت و اقدام صورتجلسات نیازمند یک نرم افزار مدیریت جلسات است.

نرم افزار مدیریت جلسات اتوماسیون پیوند، یک سامانه مدیریتی هوشمند است. این نرم افزار با اهمیت دادن به ارزش زمان، در عملکرد هر چه بهتر سازمان ها و ادارات، به منظور انسجام و سازمان دهی بهتر جلسات و پیگیری مصوبات آن طراحی و پیاده سازی شده است.

مدیریت صفر تا صد جلسات، با سامانه مدیریت جلسات پیوند

امکانات نرم افزار مدیریت جلسات اتوماسیون اداری پیوند

دعوت به جلسه

  • توانایی ست کردن جلسه توسط مدیریت متمرکز سامانه و یا مدیران موجود در واحدھای سازمانی مختلف
  • امکان ثبت جلسه در مکان ھای خود سازمان و بیرون سازمان
  • امکان ثبت دستور جلسه
  • اعلام موضوعات جلسه توسط دبیر جلسه به مدعوین برای دستور جلسه
  • امکان پرینت فرم دستور جلسه
  • امکان بارگذاری پیوست در زمان ثبت دستور جلسه
  • اضافه کردن لیست مدعوین جلسه
  • امکان ثبت جلسه با افراد برون سازمانی امکان اضافه کردن مطلعین جلسه
نرم افزار مدیریت جلسات پیوند
نرم افزار مدیریت جلسات

اطلاع رسانی جلسات

مرکز جلسات

نرم افزار جلسات
نرم افزار مدیریت جلسات

فرم صورت جلسه

گزارشات جلسات

گزارشگیری در نرم افزار مدیریت جلسات

چرا مدیریت جلسات پیوند ؟

نرم افزار مدیریت جلسات تحت وب پیوند با بررسی نیاز های مختلف سازمان برای کنترل و مدیریت جلسات ابزاری در جهت بالابردن نظم و افزایش بهره‌وری سازمان طراحی شده است . این نرم افزار از زمان دعوت افراد به جلسه تا کنترل تصمیمات و نتایج جلسه و ارائه گزارشات ، با تسهیل برگزاری جلسات در سازمان ها، به عنوان یک ابزار کمکی برای مدیران جلسه، مدعوین جلسه و سایر افراد استفاده می شود. سامانه مدیریت جلسات پیوند به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار می گیرد  .

مزیت های سامانه مدیریت جلسات و پیکیری مصوبات پیوند

  • تشکیل کمیته
  • درخواست جلسه
  • درخواست دستور جلسه
  • شرح وظایف
  • مشخصات اعضای جلسه

نرم افزار مدیریت جلسات به افراد و تیم ها کمک می کند تا جلسات خود را برنامه ریزی، سازماندهی و اجرا کنند و همچنین نتایج را ثبت کنند همچنین به کارمندان در برنامه ریزی جلسات، ارسال دعوت نامه، ایجاد دستور کار، یادداشت برداری و غیره کمک کند.

سامانه مدیریت جلسات مزایای زیادی در اختیار سازمان ها قرار می دهد از جمله :

  • صرفه جویی در زمان 
  • افزایش بازدهی سازمان 
  • ثبت مصوبات جلسه 
  • پیکیری در اجرای مصوبات ثبت شده 
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رویا ایزدی
رویا ایزدی
2 سال قبل

با سلام لطف میکنید بگید در صورت کنسل شدن جلسه اطلاع رسانی به چه صورت انجام میشه؟باتشکر

بابازاده
بابازاده
2 سال قبل

سلام جهت ثبت اقدامات چه کسی باید این موارد و ثبت کند و تائید متن صورتجلسه در مرحله اول با چه شخصی هست

بابازاده
بابازاده
2 سال قبل

سلام وقت بخیر ممنون از پاسخگویی
صورتجلسه در مرحله اول که توسط منشی تکمیل میشود و برای بازنگری به مدیران حاضر در جلسه ارجاع داده می شود تا در صورت نیاز به اصلاح در متن و مصوبات تغییرات را اعمال کنن
آیا این چرخه به صورت پیش نمایش هست یا اینکه به صورت متن صورتجلسه اصلی ارسال و پس از هر گونه تغییرات قبل از تائید رفت و برگشت می شود اصلاح می شود و تغییرات مجددا اعمال و مجددا امضاء یا تائید می شود

6
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx