✔ گردش کار
گردش کار، ابزاری مناسب برای خودکارسازی فرایندهای سازمانی و به جریان انداختن اسناد و دادههای سازمانی برای کارمندان مربوط به هر بخش است.
مدیریت الکترونیکی فرایند ها به یکی از نیاز های مهم در سازمان تبدیل شده است که این نیاز از طریق گردش کار رفع می شود.
✔ جستجوی اسناد
با استفاده از این ابزار، جستجوهای هدفمندی بر روی فیلدهای اطلاعاتی نامهها، فرمها، گزارشهای عملکردی افراد و سازمان مان و دیگر اسناد سازمانی صورت میگیرد.
✔ مدیریت گزارشها
تهیه گزارشهای روزانه، هفتگی، ماهیانه و سفارشی
✔ اطلاعات پایه
امکان تعریف تمام اطلاعات در اتوماسیون اداری
✔ تنظیمات
اتوماسیون اداری تنظیمات مختلفی دارد که شامل نرم افزار دبیرخانه و سیستم است. به طور کلی با استفاده از تنظیمات اتوماسیون اداری می توان فعالیت های جاری سازمان را تعریف کرد