تقریباً همه استراتژی های CRM یک رویکرد بسیار بلندمدت برای توسعه روابط دارند. برخی از اهداف بالقوه که باید در نظر داشته باشید عبارتند از: توسعه مراجعات به مشتریان ، خریدهای مکرر و برنامه های وفاداری.
مشتری محوری شرکتهایی که واقعاً به نیازهای مشتریان خود اختصاص داده اند ، ساختارهای سازمانی ، فرایندها و اهدافی را توسعه می دهند که از فعالیتهای مدیریت ارتباط با مشتری پشتیبانی می کند. یکی از بهترین راههایی که شرکتها می توانند از CRM به طور کامل استفاده کنند این است که بخشهای مختلف خود را در مورد معیارهایی که بیشترین تأثیر را بر حفظ و فروش مشتری دارند ، مسئول بدانند.
سیستم زمان ثبت مشتری تکراری پیغام میده؟ میشه گزارش گرفت هر کارشناس چه فروشی داشته؟ یا چه مشتریان در حال پیگیری داره؟
سلام – بله تمام این موارد در crm پیوند پیاده سازی شده است