لیستی از ویژگی های ضروری و غیر ضروری ایجاد کنید. بنابراین ، می توانید انتخاب خود را از فروشندگان سامانه را محدود کرده و هنگام مقایسه ابزارهای مختلف ، از آن استفاده کنید. اگر با لیست مشکل دارید ، از تیم پشتیبانی خود بخواهید که اینکار را انجام دهند. تمام ویژگی هایی که به ذهنشان خطور می کند و آنها را مفید می دانند را بنویسند. سپس آنها را دسته بندی کنند.
قابلیت اتوماسیون برای یک سیستم قوی تیکتینگ نیز ضروری است. اتوماسیون اطمینان می دهد که تیکت ها همیشه به نمایندگی های مناسب هدایت می شوند. که باعث وضوح، سرعت و کارآمدی بیشتر می شود.
ویژگی های طبقه بندی تیکت، برچسب گذاری ، مدیریت SLA ، گزارش و تجزیه و تحلیل ممکن است برای تیم پشتیبانی مشتری شما بسیار مهم باشد. عوامل مهم دیگری که باید همراه با انتخاب ویژگی در نظر گرفته شود: سهولت اجرا و استفاده، امکانات شخصی سازی ، امنیت و داده ها و…