یکی از بارزترین مزیت ها، توانایی سازماندهی و فهرست نویسی تمام درخواست های پشتیبانی دریافتی است. این امر به ویژه برای مشاغلی که با حجم بالایی از درخواست ها روبرو هستند بسیار مهم است. نه تنها عوامل را قادر می سازد تا به راحتی موارد پشتیبانی را مدیریت کنند،احتمال اینکه برخی از درخواستهای مشتری بدون پاسخ/حلنشده بمانند نیز بسیار کمتر میشود. علاوه بر این، از آنجایی که درخواست ها را می توان اولویت بندی کرد، نمایندگان می توانند تعیین کنند که ابتدا به کدام درخواست ها پاسخ داده شود. بنابراین، آنها مجبور نیستند نگران حل همه پرس و جوها به طور همزمان باشند.