از آنجایی که یک CRM خوب می تواند انواع اطلاعات را در خود نگه دارد، می تواند نقطه تجمع تیم های مختلف باشد. عدم همکاری بین بخش ها منشا بسیاری از مشکلات مشتری است. وعده هایی که به آنها داده می شود از بین می رود. به نظر می رسد هیچ کس تاریخ آنها را نمی داند. بدون همکاری شفاف بین همه تیم ها، مشتریان از دست خواهند رفت.
همسو کردن فرآیندهای تجاری بین فروش، خدمات مشتری، بازاریابی و حتی برخی از نقشهای پشتیبان (مانند صورتحساب، موجودی، یا تدارکات) یک امر دشوار است. اما اگر تمام اجزای یک CRM یک مدل داده مشترک را به اشتراک بگذارند، همه کارکنان می توانند به داده ها دسترسی داشته باشند و از آنها استفاده کنند. آنها می توانند به طور مشترک کار کنند و بینش ها، سرنخ ها، مشکلات و سابقه خرید را به اشتراک بگذارند. هنگامی که اطلاعات بین تیم ها به اشتراک گذاشته می شود، بهره وری و کارایی سر به فلک می کشد، سیلوهای داده ناپدید می شوند و کل شرکت شما به عنوان یک واحد منسجم برای مشتری ظاهر می شود.