تأییدیه های اسناد:
می تواند سیستم های خودکاری وجود داشته باشد که از مدیران دفتر برای امضا درخواست امضا می کند و نیاز به کارمندان اداری را کاهش می دهد
دریافت پیشنهادات:
سازمانها میتوانند مستقیما با پر کردن فرم با مشتریان تعامل کنند
درخواست تعطیلات یا مرخصی:
یک شرکت می تواند قوانین و حقوقی را برای کارمندان تعریف کند که به موجب آن یک سیستم می تواند روزهای بیماری/ تعطیلات کارکنان را به طور خودکار مدیریت کند
مدیریت قوانین انطباق ، حفظ حریم خصوصی و حاکمیت داده ها را به طور خودکار با راه اندازی یک سیستم نرم افزاری از تمامی وقایع مراقبت میکند
مدیریت اطلاعات مشتری:
از سیستمی برای جمع آوری و گردآوری اطلاعات با ارزش بالا درباره مشتری خود استفاده کنید بنابراین از برنامه ریزی استراتژیک ، فروش ، بازاریابی و توسعه محصول پشتیبانی کنید